آخرین مطالب
خانه / خدمات امداد بیمه / محاسبه حق بیمه جهت تنظیم لیست ماهانه

محاسبه حق بیمه جهت تنظیم لیست ماهانه

دیگر نگران تنظیم لیست بیمه و محاسبه حق بیمه نباشید!!!؛
ممکن است لیست شما یکنفره باشد یا چند نفره و ترکیبی باشد و یکی از حالتهای زیر را دارا باشد:

1. (نرخ حق بیمه) بیمه شده یا تمامی بیمه شدگان آزاد باشد!
2. در لیست شما علاوه بر بیمه شدگان آزاد، کارفرما نیز وجود داشته باشد!
4. هویت کارگاه شما حقوقی (شرکتی) باشد و مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره در لیست باشند!
5. کارگاه شما مشمول کمک دولت باشد!


در هر صورت اگر جهت محاسبه حق بیمه و سهم کارفرما برای تنظیم لیست ماهانه با مشکل مواجه می شوید
می توانید با استفاده از نرم افزار  امداد بیمه به راحتی این کار را انجام دهید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است؛ فقط کافیست روزهای کارکرد و دستمزد روزانه را وارد نمایید، نرم افزار بصورت خودکار سهم بیمه شده، سهم کارفرما و بیمه بیکاری را برای شما محاسبه خواهد کرد و جمع کل حق بیمه نیز نمایش داده خواهد شد.
نسخه جدید نرم افزار محاسبه حق بیمه بر روی سایت قرار گرفت. در این نسخه مزایای 110 هزار تومان بصورت خودکار محاسبه می شود. لازم به ذکر است محاسبه مزایای 110 هزار تومان برای کارکردهای کمتر از یکماه (برای بیمه شدگان پاره وقت، ترک کار، استراحت پزشکی) بصورت خودکار محاسبه می شود که باعث تسریع در روند تنظیم لیست بیمه خواهد شد.


این نرم افزار برای کارگاههای مشمول کمک دولت برای محاسبه حق بیمه (حداکثر) 5 نفر بیمه شده و 1 نفر کارفرما (مدیرعامل و هیئت مدیره) طراحی شده است اما برای کارگاههای آزاد محدودیتی وجود ندارد و حق بیمه هر تعداد بیمه شده را می توانید محاسبه نمایید.

با عضویت در سایت امداد بیمه علاوه بر استفاده نامحدود از نرم افزار محاسبه حق بیمه می توانید از خدمات دیگری نیز بهره مند شوید:

  •  قرارگیری در سامانه یادآوری پرداخت حق بیمه به منظور پیشگیری از جریمه: این سامانه در هر ماه، پرداخت حق بیمه را بصورت ارسال پیامک در دو نوبت (یادآوری اول و یادآوری دوم) برای شما یادآوری می نماید.

  • امکان طرح سوال و دریافت پاسخ: علاوه بر استفاده از آموزشهای موجود، جهت رفع اشکال می توانید سوالات مرتبط با نرم افزار، تنظیم لیست بیمه، ارسال اینترنتی و دریافت برگ پرداخت را مطرح نموده و راهنمایی بگیرید.


برای ثبت نام می توانید اینجا کلیک نمایید.