آخرین مطالب
خانه / خدمات امداد بیمه / نحوه تهیه پشتیبان از نرم افزار تامین اجتماعی

نحوه تهیه پشتیبان از نرم افزار تامین اجتماعی

برای تهیه پشتیبان از نرم افزار تامین اجتماعی:

توجه: مراحل پشتیبان گیری که در ذیل توضیح داده شده فقط برای نسخه های ۲٫۶ و ۲٫۷ تست و تایید شده است و شاید در نسخه های قبلی قابل اجرا نباشد.
ابتدا به مسیر c:\program files\tamin\database بروید و فایل manufactory2.mdb را با استفاده از نرم افزار Microsoft Office Access باز کنید.

backup1

پس از باز کردن فایل manufactory2.mdb در سمت چپ، Tables یا همان جداول مربوط به اطلاعات کارگاه،بیمه شدگان و لیست ها نمایش داده خواهد شد:

backup2
جدول مربوط به اطلاعات کارگاه را باز کنید. (جدول kar_spec) و مطمئن شوید که اطلاعات ثبت شده مربوط به کارگاه شماست. (اگر جداول خالی بودند و یا با اطلاعات شما همخوانی نداشتند می توانید درایوهای دیگر را چک کنید. بصورت پیش فرض نرم افزار در درایور c نصب می شود ولی این احتمال وجود دارد که در درایو دیگری نصب شده باشد.)
جهت اطمینان جداول دیگر را نیز بررسی نمائید. بعنوان مثال می توانید جدول مربوط به اطلاعات بیمه شدگان (جدول Bim_spec) را بررسی کنید.

وقتی بررسی انجام شد و مطمئن شدید اطلاعات نرم افزار با اطلاعات شما مطابقت دارد می توانید محتویات فولدر database را در درایو دیگری غیر از درایو c (و یا در فلش) کپی کرده و بعنوان نسخه پشتیبان (در صورت لزوم) از آن استفاده نمائید. همچنین اگر قصد تغییر ویندوز و یا نصب مجدد آن را دارید و یا اینکه می خواهید اطلاعات را به سیستم دیگری منتقل نمائید می توانید مراحل فوق را انجام دهید. فقط کافیست پشتیبان تهیه کنید سپس فایلهای پشتیبان را در مسیر c:\program files\tamin\database جایگزین نمایید.

backup3