آخرین مطالب
خانه / روش های پرداخت فیش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی / پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه

پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه

 

mohasebe

yadavari2

تذکر مهم: بهترین موعد ارسال اینترنتی لیست بیمه و یا درخواست برگ پرداخت، اول لغایت بیست و پنجم هر ماه می باشد. پس از وضعیت تایید نهایی و دریافت برگ پرداخت، در صورت تمایل به پرداخت حق بیمه از طریق تلفن همراه، قبل از مهلت مقرر شده در برگ پرداخت (حداقل ۷۲ ساعت)، نسبت به پرداخت وجه آن اقدام نمایید. با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و اجرای طرح شاپرک، به بیمه‌ شدگان و کارفرمایان محترم توصیه می‌شود به منظور دریافت خدمات به‌ هنگام، حداقل 72 ساعت قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت نسبت به واریز حق‌ بیمه اقدام و سپس برای تمدید و صدور دفترچه درمان به دفاتر کارگزاری و شعب ذیربط مراجعه کنند.
(لینک منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی)

پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه:

پیمانکاران، کارفرمایان و بیمه شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد، قالیبافی، رانندگان، کارگران ساختمانی و ... می توانند برای پرداخت فیش سازمان تامین اجتماعی از روش زیر اقدام نمایند:

پرداخت حق بیمه از طریق تلفن همراه

پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه



با وارد کردن کد # 713*724* بر روی گوشی تلفن همراه، وارد منوی پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی شده و با ثبت اطلاعات شناسه قبض، مبلغ قبض، شماره کارت و رمز دوم کارت، قبض مربوطه را با هر یک از کارت های عضو شتاب پرداخت کنند.

کارت شما مربوط به هر بانکی که باشد می توانید فیش حق بیمه را از این طریق پرداخت نمایید فقط توجه داشته باشید که رمز دوم کارت باید فعال باشد.

توجه: به منظور جلوگیری از مغایرت، از رند کردن مبالغ جداً خودداری فرمایید.

 مراحل انجام کار:

  1. # 713*724* را شماره گیری نمایید.

  2. در صفحه نمایش داده شده، شناسه برگ پرداخت را وارد نمایید و ارسال کنید.

  3. مبلغ فیش حق بیمه را عینا وارد نمایید و ارسال کنید.

  4. اگر شناسه و مبلغ را صحیح وارد نموده اید عدد 1 را ارسال کنید.

  5. شماره کارت که 16 رقم می باشد را وارد نموده و ارسال کنید.

  6. رمز دوم کارت را وارد کرده و ارسال نمایید.

  7. مبلغ فیش از حساب شما کسر می شود و حق بیمه پرداخت می گردد و شماره رهگیری داده می شود. شماره رهگیری و تاریخ پرداخت و نام بانک را می توانید بر روی فیش یادداشت نموده تا در صورت لزوم بتوانید پیگیری نمایید.


توجه: اگر پس از انجام مرحله 1 (شماره گیری) صفحه نمایش داده شده به زبان فارسی نبود، آن را Cancel کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. # 724* را شماره گیری نمایید.

  2. عدد 4 (setting) را وارد کرده و send نمایید.

  3. عدد 3 (Change Language) را وارد کرده و send نمایید.

  4. عدد 1 (Persian) را وارد کرده و send نمایید.

  5. صفحه نمایش داده شده بصورت فارسی خواهد بود. حال Cancel را بزنید و # 713*724* را شماره گیری نمایید.


موفق باشید.